99,6% Pozytywnych komentarzy 1172 komentarzy
Typ z 12 miesięcy
Pozytywne: 1168
Negatywne: 4
Średnia z 1172 ocen sprzedaży:
  • Zgodność z opisem 5
  • Obsługa kupującego 5
  • Wszystko przebiegło pomyślnie. Polecam!

  • SUPER KONTAKT, B. SZYBKA DOSTAWA, SUPER PRODUKT, SUPER SPRZEDAJACY - POLECAM BAAAARDZO

  • Z ogromną przyjemnością wystawiam komentarz POZYTYWNY!!! Wszystko sprawnie, miło i przyjemnie!!! Przesyłka ekspresowa.!!! GORĄCO POLECAM

  • Przesyłka wysłana w błyskawicznym tempie Juz na drugi dzień rano.Polecam w 100%.

  • olejek rycynowy rewelacyjny

Regulamin

REGULAMIN SPRZEDAŻY PRZY WYKORZYSTANIU ŚRODKÓW POROZUMIEWANIA SIĘ NA ODLEGŁOŚĆ ORAZ ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ 

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem
www.natura24.pl

Właścicielem sklepu natura24 jest:

Life Improvement Institute LLC

2207 Corbin Avenue
New Britain, CT 06053 USA
office@remedium.us

Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

 

INFORMACJE OGÓLNE

Oferta prezentowana na stronach sklepu internetowego www.natura24.pl nie jest stanem magazynowym firmy.

 

PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ

Przyjmowanie zamówień drogą elektroniczną odbywa się w sposób automatyczny i potwierdzane jest wysyłanym do Klienta komunikatem. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza udostępnianego podczas procedury rejestracji. Wypełnienie i przesłanie przez Klienta formularza zamówieniowego oznacza przyjęcie oferty Life Improvement Institute LLC na zakup prezentowanych towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Złożenie zamówienia równoznaczne jest z potwierdzeniem przez Klienta znajomości warunków Regulaminu i ich akceptacją.
Zakupów mogą dokonywać podmioty prowadzące działalność gospodarczą oraz osoby fizyczne, które utworzyły konto Klienta. Utworzenie i posiadanie konta jest bezpłatne.

 

ANULOWANIE ZAMÓWIENIA
Zamówienie anulować można jedynie bezpośrednio po jego złożeniu. Należy w tym celu wysłać odpowiednią informację pod adres
sklep@natura24.pl
lub telefonicznie pod nr tel. 22 300 19 65
Konsekwencją nieuzasadnionego nieodebrania zamówionej przez Klienta przesyłki jest obciążenie go kosztami związanymi z jej opakowaniem, nadaniem i zwrotem do nadawcy.

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

Zamówienia realizowane są według kolejności wpływu. Termin realizacji zamówienia wynosi 1-3 dni robocze pod warunkiem, iż zamówiony produkt znajduje się w magazynie.
Zamówienia złożone w dni wolne od pracy realizowane są pierwszego dnia roboczego.
W przypadku braku produktu w magazynie, zostanie on wysłany do zamawiającego natychmiast po nadejściu do magazynu. W sytuacji wyjątkowej, kiedy przewidywany termin dostawy produktu do magazynu przekracza 7 dni, Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną o tym, w jakim terminie produkt zostanie mu dostarczony. Koszty przesyłki liczone są tylko raz.
Zamawiane towary przesyłane są na adres podany w zamówieniu. Dokłada się wszelkich starań, aby zawartość każdej wysłanej paczki została właściwie zabezpieczona przed ewentualnym uszkodzeniem podczas transportu.

CENY

Ceny towarów prezentowanych w www.natura24.pl są cenami brutto (wraz z podatkiem Vat) wyrażonymi w złotych polskich, € euro lub innej określonej walucie.

 

SPOSOBY PŁATNOŚCI

Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy oraz płatności, zgodnie ze wskazówkami przedstawionymi w formularzu zamówieniowym, a także poniżej.

Dostępne formy płatności:

 

a) płatność z góry (przelew) – opłata za towar przelewana przez Klienta na konto bankowe firmy 

podane w potwierdzeniu zamówienia lub poprzez automatyczne płatności internetowe.

W tytule przelewu należy wpisać nazwisko oraz numer transakcji.

b) płatność przy odbiorze (za pobraniem) - opłata za towar pobierana przy odbiorze paczki
UWAGA! Opłata „za pobraniem” realizowana jest wyłącznie na terytorium POLSKI. Zamówienia z pozostałych krajów realizowane są tylko poprzez płatność z góry (przelew) oraz płatność za pomocą kart płatniczych.

 

KOSZTY PRZESYŁKI

Wszystkie wysyłki, zarówno do klientów z terytorium Polski, Niemiec, pozostałych krajów europejskich, jak i reszty świata dokonywane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Firmy Kurierskiej. KOSZTY I SPOSOBY DOSTAWY SĄ WIDOCZNE W "KOSZYKU".

 

Tabela kosztów dostawy i płatności

Rodzaj dostawy Przelew PayU Pobranie

Kurier InPost

17,99 zł  17,99 zł + 2% wartości zamówienia 17,99 zł + opłata 3 zł za płatność pobraniową

Paczkomat InPost

16,49 zł  16,49 zł + 2% wartości zamówienia 16,49 zł + opłata 3 zł za płatność pobraniową
Poczta Polska - odbiór w punkcie 13,99 zł 13,99 zł + 2% wartości zamówienia 13,99 zł + opłata 3 zł za płatność pobraniową
Kurier DHL 15,99 zł 15,99 zł + 2% wartości zamówienia 15,99 zł + opłata 2 zł za płatność pobraniową
Paczkomaty DHL- POP / POP BOX 13,99 zł 13,99 zł + 2% wartości zamówienia Brak
Poczta Polska Pocztex 15,50 zł 15,50 zł + 2% wartości zamówienia 14,50 zł + opłata 3 zł za płatność pobraniową

Koszt dotyczy przesyłek standardowych, niektóre produkty jak np. płatki magnezowe 15 kg wysyłane są wyłącznie przesyłką niestandardową za którą naliczana jest dodatkowa opłata.

 

Zakupy na sumę 200,00 zł do punktów odbioru DHL, Poczty Polskiej - przesyłka Gratis
Zakupy na sumę 600,00 zł Kurier InPost, Paczkomaty, Kurier Poczta Polska Pocztex, Kurier DHL - przesyłka Gratis

Zakupy na sumę 800,00 zł - brak dodatkowej opłaty za płatność „za pobraniem”

Opłata za płatność PayU zawsze wynosi 2% wartości zamówienia, która jest prowizją PayU

Wszystkie zakupy dokonywane telefonicznie, w sklepie internetowym, za pośrednictwem Allegro lub innych portali handlowych wysyłamy w jednej przesyłce - chyba ze Klient życzy sobie inaczej.

 

PRAWO WŁASNOŚCI

PODMIOTEM ZARZĄDZAJĄCYM OFERTAMI NA STRONIE WWW.NATURA24.PL

JEST FIRMA Life Improvement Institute LLC, 2207 Corbin Avenue, New Britain, CT 06063 USA

Poszczególne towary zakupione w sklepie www.natura24.pl  są własnością jednej z wymienionych firm:

 - Natura24 Sp. z o.o.
- Life Improvement Institute LLC
- BIO NATURE STYLE LTD

do momentu uiszczenia przez Klienta pełnej zapłaty

Stroną umowy zawsze jest odpowiedni partner.

W sprawach nieuregulowanych powyższym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego i innych ustaw.

PARAGONY LUB RACHUNKI WYSTAWIANE SĄ DO KAŻDEGO ZAKUPU OD WŁAŚCICIELA TOWARU/SPRZEDAJĄCEGO.

 

ZWROT TOWARU - ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Klient może odstąpić od umowy w terminie 14 dni (bez podania przyczyny) od otrzymania towaru poprzez złożenie pisemnego oświadczenia i przesłanie go na adres wskazany na formularzu odstąpienia od umowy i zwrotu towaru.

Towary wykonane na zamówienie, według specyfikacji przekazanej przez klienta, nie podlegają zwrotowi.


Powyższe jest możliwe tylko w przypadku gdy towar nie był używany, nie został zniszczony, termin ważności towaru kończy się nie wcześniej niż 2 tygodnie przed odstąpieniem od umowy. Po odstąpieniu od umowy należy odesłać towar na w/w adres. Sklep gwarantuje w takim przypadku zwrot kwoty równej cenie sprzedaży towaru (wraz z kosztem dostawy) oraz koszty odesłania towaru ( tylko do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w ofercie). Klient nie ma prawa dokonywać zwrotu towaru na koszt sklepu. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom regulaminu, na koszt odbiorcy, cena podlegająca zwrotowi na rzecz klienta, zostanie pomniejszona o zapłacone przez sklep koszty dostarczenia zwrotu. Przy rezygnacji z towaru pieniądze zwracamy przelewem bankowym na podany rachunek w terminie do 14 dni od zwrotu towaru. W wyjątkowych przypadkach zwrot może być dokonany z przekazem pocztowym.

 

REKLAMACJE
Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego. Reklamacje mogą być przesyłane pocztą elektroniczną na adres:
sklep@natura24.pl 

W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania należy w obecności kuriera lub na poczcie sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru.

Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia. Nieodpłatność naprawy i wymiany w oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia. Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione. Jeżeli kupujący, z przyczyn określonych , nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia. Kupujący traci uprawnienia, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.

Kupujący traci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru żywnościowego z umową, jeżeli nie zawiadomi o tym sprzedawcy niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową, jednak nie później niż:

1) w terminie 3 dni od dnia otwarcia opakowania w przypadku towaru paczkowanego w rozumieniu art. 2 pkt 15 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o towarach paczkowanych (Dz. U. Nr 128, poz. 1409):

a) oznakowanego terminem przydatności do spożycia lub datą minimalnej trwałości, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. Nr 63, poz. 634 i Nr 128, poz. 1408 oraz z 2002 r. Nr 135, poz. 1145 i Nr 166, poz. 1362),

b) dla którego nie określa się daty minimalnej trwałości albo terminu przydatności do spożycia;

2) w terminie 3 dni od dnia sprzedaży lub otrzymania towaru - w przypadku towaru sprzedawanego luzem, odmierzanego w miejscu zakupu lub dostarczanego do miejsca zamieszkania kupującego.

Zawiadomienie o stwierdzeniu niezgodności z umową powinno nastąpić nie później niż przed upływem daty minimalnej trwałości towaru lub terminu jego przydatności do spożycia. Warunek ten nie odnosi się do towarów, dla których nie została ustalona data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia.
Produkty gratisowe (Prezent) są dodawane do zamówień fakultatywnie - nie podlegają wymianie ani reklamacji.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe Klienta chronione są zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 r (Dz. U. Nr 133, poz. 883) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną 18 lipca 2002 (Dz. U. Nr 133, poz. 1204). Nie są one udostępniane, ani tym bardziej sprzedawane osobom trzecim. Na stronach www.natura24.pl nie publikuje się żadnych Spisów Klientów.

ZASTRZEŻENIE
Wszystkie nazwy i oznaczenia zamieszczone na stronach internetowych stanowią znaki towarowe i podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo Własności Przemysłowej (Dz.U. z 2001 r. Nr 49, poz. 508 z późn. zm.). Ich zwielokrotnianie, kopiowanie oraz korzystanie z ich publicznego rozpowszechniania wymaga zgody właściciela w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Autor i wydawca nie ponoszą odpowiedzialności ani konsekwencji wynikających z formy zastosowania informacji zawartych na stronach internetowych.

 

Life Improvement Institute LLC zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian na stronach pasażu kiedykolwiek i w każdym zakresie, bez wcześniejszego informowania użytkowników sieci.

UWAGA !

Strony Natura24 są stronami wyłącznie informacyjnymi, tym samym nie zawierają żadnych porad medycznych, a jedynie donoszą o wynikach badań oraz prezentują opinie autorytetów naukowych.

Life Improvement Institute LLC nie daje żadnej gwarancji, że produkty z jego sklepów zapewnią wyleczenie. Celem stron nie jest stawianie diagnozy, ani tym bardziej powstrzymywanie Klientów przed wizytą u lekarza.
Odpowiedzialność za treść (w każdym języku) zawartą na stronach sklepu www.natura24.pl ponosi firma Life Improvement Institute LLC

Wszelkie uwagi odnośnie treści zawartych na stronach www.natura24.pl należy kierować pod adres e-mailowy:

sklep@natura24.pl

lub zgłaszać telefonicznie pod numer kontaktowy w Polsce:
0048 22 300 19 65

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.